Volné pracovní místo REFERENTKY/REFERENTA SPRÁVY DANÍ A POPLATKŮ
Lokalita
náměstí Míru 1/1, 27601, Mělník
Firma
Město Mělník
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně Vyšší odborné
Hrubá mzda
21 710–31 820 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Charakteristika vykonávané činnostiZajišťování činností oddělení správy daní a poplatků finančního odboru městského úřadu
dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů a dalších
souvisejících právních norem – správa místního poplatku, jeho úhrada a vyměření
Místo výkonu práce Městský úřad Mělník
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Platové zařazení a platové podmínky
9. platová třída (platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní
příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení
vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,
ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných
službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
- vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání
- velmi dobrá znalost práce s MS Office
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost
- komunikativnost a schopnost týmové spolupráce
- dobré komunikační a organizační schopnosti
daňový řád ve znění pozdějších předpisů.
Zaměstnanecké benefity
pružná pracovní doba, 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě
120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého
pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího
státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků
doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Způsob podání přihlášky
Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou Výběrové řízení na funkci
referentky/referenta správy daní a poplatků – NEOTVÍRAT zaslat na adresu: Městský úřad
Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu.
Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh
musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy
v listinné podobě.
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány
v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv
v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.
Vhodné pro
.Směnnost
Jednosměnný provozPracovní období
od 1.10.2024Máte zájem o nabídku REFERENTKY/REFERENTA SPRÁVY DANÍ A POPLATKŮ?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Personální oddělení z Město Mělník
Aktualizováno před 2 dny
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Pozice:
Lokalita:
Může se Vám hodit:
Zveřejnil: