Volné pracovní místo  Asistent/ka vedoucího - Administrativní pracovník/ce - Home office

Lokalita Příbor
Pracovní poměr Úvazek Brigády
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 180–210 Kč / hodinu
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

z:19.11.2024

pracoviště Příbor a okolí (Home office, případně v kanceláři v Příboře)

Rozšiřujeme tým o administrativního pracovníka, který by byl pravou rukou vedoucího. Máte spoustu energie, zvládáte řešit náhlé situace, umíte komunikovat a chcete se rozvíjet? Hledáme zodpovědnou osobu, která administrativně zastřeší chod kanceláře, bude vytvářet a spravovat dokumenty, komunikovat s týmem, připravovat reporty, hlídat termíny, případně občas něco vyřídí v terénu.

Požadujeme:
Znalost práce na PC.
Komunikativní a organizační schopnosti.
Samostatnost.
Řidičský průkaz sk. B.
Znalost anglického jazyka slovem a písmem na komunikativní úrovni.

Nabízíme:
Různorodou a zajímavou práci.
Možnost růstu a rozvoje dovedností.
Flexibilitu.
Rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem.
Práce je vhodná pro maminky na MD.
Práci převážně na Home office, případně dle aktuálních potřeb v kanceláři

kontakt: od 01.12.2024 09:00-18:00 na použijte odpovědní formulář

Vhodné pro

Absolventy (minimálně SŠ s maturitou vzdělání).

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 19.11.2024

Máte zájem o nabídku Asistent/ka vedoucího - Administrativní pracovník/ce - Home office?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Bc.et Bc. Michaela Sanchez Rosado z NT Services s.r.o.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Asistent/ka vedoucího - Administrativní pracovník/ce - Home office

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět