Volné pracovní místo  Asistent/ka nákupního oddělení

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 25 000–30 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

První kontakt e-mailem.
Vhodné i pro OZP/OZZ

Asistent/ka nákupního oddělení - Rajhrad

Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.

Přijmeme asistent/ku nákupního oddělení. Hledáme samostatného člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít podporu nadřízeného a ostatních kolegů.

Nástup je možný ihned a práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodnění nebo omezením OZZ/OZP.

Co budete dělat:
o Zajišťovat potřebnou administrativu nákupního oddělení.
o Komunikovat s dodavateli (odsouhlasování obratů a z nich plynoucích bonusů nebo marketingových příspěvků, jejich vyúčtování, urgence).
o Spravovat databázi dodavatelů v interním systému.
o Spravovat dodavatelské ceníky v interním systému.
o Poptávat ceny u dodavatelů, zpracovávat statistiky a cenová porovnání.
o Řešit nesrovnalosti ve fakturovaných cenách od dodavatelů.

Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
o SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu a dlouhodobou spolupráci.
o Plat dostanete vždy včas. Mzdové ohodnocení je 25 000 - 30 000 Kč hrubého při plném úvazku.
o Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den).
o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
o 5 týdnů dovolené.
o Kartu do obchodního řetězce.
o Volné víkendy.
o Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží.

Jaká je naše asistentka/asistent:
o Má logické myšlení; efektivně řeší problémy, má skvělý time management.
o Je komunikativní, umí jednat s lidmi, má obchodní myšlení.
o Má ochotu vzdělávat se a učit novým věcem.
o Je stejně spolehlivý/á a zodpovědný/á jako ostatní SMERáci.
o Je samostatný/á, pečlivý/á a svědomitý/á.
o Má dobrou znalost programů Microsoft Office, zejména MS Excel (Kontingenční tabulka nebo funkce SVYHLEDAT pro něj/ní není neznámým pojmem).
o Je výhodou, když má alespoň komunikativní znalost anglického jazyka.
o Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.

Životopis zašlete kontaktní osobě na e-mail použijte odpovědní formulář Lenka Prokešová.

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP).

Směnnost

Neurčeno

Pracovní období

od 15.6.2024

Máte zájem o nabídku Asistent/ka nákupního oddělení?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Lenka Prokešová z SMERO, spol. s r.o.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Asistent/ka nákupního oddělení

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět

Podobné nabídky

Zařazeno v oborech:
Pozice:
Lokalita:
Může se Vám hodit: