Volné pracovní místo Administrativní specialista se zaměřením na lidské zdroje (M/Ž) - možnost práce z domova
Lokalita
Zličínská, Praha, Praha-Řeporyje, Chrášťany (okres Praha-západ), Rudná (okres Praha-západ), Unhošť, Vysoký Újezd (Benešov)
a další
Firma
JOB LEADER EUROPE s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Popis pracovní nabídky
Připoj se k nám v České republice a pomoz nám měnit energetickou krajinu! Hledáme kolegu do back office, který se zapojí do administrativy a podpoří naši HR managerku s náborovými procesy a pracovně-právními záležitostmi. Nabízíme ti možnost práce v mezinárodním prostředí, školení a příležitost růstu v oboru. Přidej se k nám a buď součástí budoucnosti energetiky!Přidej se k nám do úspěšné mezinárodní společnosti v odvětví obnovitelných zdrojů energie!
V naší nabídce máme mnoho lákavých benefitů:
- Mobilní telefon pro pohodlnou komunikaci.
- Širokou škálu vzdělávacích kurzů a školení, abys neustále rozvíjel své dovednosti.
- Zábavné firemní akce, které posilují týmový duch.
- Stravenky nebo příspěvek na stravování, abys měl energii na plnohodnotný den.
- Štědrých 5 týdnů dovolené, abys si mohl odpočinout a načerpat nové síly.
- Motivující bonusy a prémie za tvou skvělou práci.
- Zdravotní volno či sick days, protože tvé zdraví je pro nás důležité.
- Flexibilní možnost občasné práce z domova, abys měl větší volnost.
- Kvalitní notebook pro efektivní práci.
- Lahodné občerstvení na pracovišti, které ti dodá energii.
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění, abys byl připraven i na budoucnost.
- Finanční podporu na sport, kulturu a volný čas, abys si mohl užívat života naplno.
Náplň práce:
- Podpora HR Managerky – pomoc při organizaci náboru, administrativa.
- Jednání s dodavateli služeb – pracovní inzerce, školení, pracovně-lékařská péče, BOZP a PO.
- Podklady ke mzdám.
- Organizace zákonných školení, soft skills a dalšího vzdělávání.
- Průběžné vzdělávání v oboru HR.
- Back Office – evidence smluv, pošta, obsluha telefonu recepce, pomoc při organizaci školení, občerstvení, kancelářské potřeby, jednání s dodavateli.
Požadavky:
- SŠ ekonomického směru, další vzdělání týkající se lidských zdrojů je velkou výhodou.
- Praxe v back office alespoň 2 roky, v HR minimálně 1 rok.
- Anglický jazyk na úrovni minimálně B2.
- Práce s MS Office.
- Samostatnost, kreativita, flexibilita časová i v myšlení.
- Zájem o obnovitelné zdroje, iniciativa a chuť na sobě pracovat - chodit na školení, nechat si poradit a vnímat potřeby ostatních kolegů.
- Aktivní řidič skupiny B.