Volné pracovní místo  Administrativní specialista se zaměřením na lidské zdroje (M/Ž) - možnost práce z domova

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Připoj se k nám v České republice a pomoz nám měnit energetickou krajinu! Hledáme kolegu do back office, který se zapojí do administrativy a podpoří naši HR managerku s náborovými procesy a pracovně-právními záležitostmi. Nabízíme ti možnost práce v mezinárodním prostředí, školení a příležitost růstu v oboru. Přidej se k nám a buď součástí budoucnosti energetiky!

Přidej se k nám do úspěšné mezinárodní společnosti v odvětví obnovitelných zdrojů energie!

V naší nabídce máme mnoho lákavých benefitů: 

  •  Mobilní telefon pro pohodlnou komunikaci. 
  •  Širokou škálu vzdělávacích kurzů a školení, abys neustále rozvíjel své dovednosti.
  •  Zábavné firemní akce, které posilují týmový duch.
  • Stravenky nebo příspěvek na stravování, abys měl energii na plnohodnotný den.
  •  Štědrých 5 týdnů dovolené, abys si mohl odpočinout a načerpat nové síly.
  •  Motivující bonusy a prémie za tvou skvělou práci. 
  •  Zdravotní volno či sick days, protože tvé zdraví je pro nás důležité. 
  •  Flexibilní možnost občasné práce z domova, abys měl větší volnost.
  •  Kvalitní notebook pro efektivní práci. 
  •  Lahodné občerstvení na pracovišti, které ti dodá energii.
  •  Příspěvek na penzijní/životní připojištění, abys byl připraven i na budoucnost. 
  •  Finanční podporu na sport, kulturu a volný čas, abys si mohl užívat života naplno.


Náplň práce:

  • Podpora HR Managerky – pomoc při organizaci náboru, administrativa.
  • Jednání s dodavateli služeb – pracovní inzerce, školení, pracovně-lékařská péče, BOZP a PO.
  • Podklady ke mzdám.
  • Organizace zákonných školení, soft skills a dalšího vzdělávání.
  • Průběžné vzdělávání v oboru HR.
  • Back Office – evidence smluv, pošta, obsluha telefonu recepce, pomoc při organizaci školení, občerstvení, kancelářské potřeby, jednání s dodavateli.


Požadavky: 

  • SŠ ekonomického směru, další vzdělání týkající se lidských zdrojů je velkou výhodou.
  • Praxe v back office alespoň 2 roky, v HR minimálně 1 rok.
  • Anglický jazyk na úrovni minimálně B2.
  • Práce s MS Office.
  • Samostatnost, kreativita, flexibilita časová i v myšlení.
  • Zájem o obnovitelné zdroje, iniciativa a chuť na sobě pracovat - chodit na školení, nechat si poradit a vnímat potřeby ostatních kolegů.
  • Aktivní řidič skupiny B.

 

 
 Zpět